השיחה למוקד מד"א: "יש כאן מלא פצועים מדממים"

"זה פיצוץ שאירע בחלק האחורי של האוטובוס. יש מלא פצועים מדממים במקום, יש פה בערך עשרים פצועים והמשטרה מפנה אותי מכאן"
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on השיחה למוקד מד"א: "יש כאן מלא פצועים מדממים"

מד"א מפרסם הערב את תיעוד השיחה הראשונית שהתקבלה למוקד • "חלון האוטובוס של קו 12 מרוסק וגם השמשה הקדמית שלו מרוסקת. אני רואה פצועים שירדו מהאוטובוס והחלונות בצד מפוצצים"

"זה פיצוץ שאירע בחלק האחורי של האוטובוס. יש מלא פצועים מדממים במקום, יש פה בערך עשרים פצועים והמשטרה מפנה אותי מכאן"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

20 בני אדם נפצעו הערב (שני) מתוכם שנים במצב קשה – בפיגוע טרור בירושלים, אוטובוס התפוצץ ממטען חבלה שהונח בו ובעקבות כך גם אוטובוס שהיה בסמוך עלה באש.

מד"א מפרסם הערב את תיעוד השיחה הראשונית שהתקבלה למוקד. בשיחה נשמעת אישה עדת ראייה שבעת הפיצוץ נסעה בנתיב הנגדי, היא מספרת על הרגעים הראשוניים בזירה ועל הפצועים הרבים.

האשה נשמעת אומרת: "ברחוב משה ברעם יש פה פצועים אני רואה, אני פשוט בנתיב השני. חלון האוטובוס של קו 12 מרוסק וגם השמשה הקדמית שלו מרוסקת. אני רואה פצועים שירדו מהאוטובוס והחלונות בצד מפוצצים. אני רואה בחור פצוע ואני לא יודעת להגיד לך מה קורה כאן. מישהו חוסם את הכביש".

"מה קרה שם? אני שואלת כדי לדווח למד"א", שואלת האשה את הסובבים אותה. "זה פיצוץ שאירע בחלק האחורי של האוטובוס. יש מלא פצועים מדממים במקום, יש פה בערך עשרים פצועים והמשטרה מפנה אותי מכאן. אישה שוכבת על אי תנועה עם דם על הרגליים וייתכן שבצד השני יש עוד פצועים במצב קשה. נאלצתי לזוז משם כי המשטרה הזיזה אותי", סיפרה עדת הראייה ברגעים הראשוניים.

האזינו לשיחה הדרמטית:



1 תגובות

מיין תגובות